Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 22-07-2022 15:01:19
Winkels & Webshops

Ik krijg van roobol mijn voorrijkosten niet terug maar de fout is bij hun wat nu

U komt in de winkel met de vraag 'ik wil een hor van flexa 'roobol zegt die hebben we kies maar een geschikte uit' en dan gaat u op zoek naar een geschikte hor en vind er een die niet voor kunststof kozijnen geschikt is en dat is uw probleem want u had kunnen weten dat die hor niet geschikt was voor kunststof kozijnen als u de bijsluiter of de informatie op de verpakking had gelezen. het zou onzinnig zijn als een medewerker van roobol of andere verkopers uitgebreid vragen aan u gaan stellen om er achter te komen of de hor in uw kozijn wel passend is. u komt er met enkel de voorrijkosten nog goed mee weg want de koop is door roobol ongedaan gemaakt en hoeft u ook niet te voldoen. tip voor een volgende keer geef uitgebreid aan wat u wenst en of datgene ook op uw kunststof kozijnen gemonteeerd kan worden.