Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 22-07-2022 16:25:31
Winkels & Webshops

Ik krijg van roobol mijn voorrijkosten niet terug maar de fout is bij hun wat nu

Ik kan mij niet voorstellen dat bij de bestelmogelijkheid niet is aangegeven dat hetgeen u wenste niet geschikt is voor plaatsing in kunsstof kozijnen.
indien dat echter wel zo is heeft u in beginsel reden om de voorrijkosten te betwisten maar dan zult u daar toch de nodige moeite voor moeten doen en beginnen met tenminste een aabgetekend te verzenden brief die u al tenminste € 10,00 aan port zal kosten en mede gelet op de al gegeven reacties: ik heb zeer grote twijfel dat u dan succes heeft omdat de bewijslast toch dan ook echt bij u ligt. om verdere kosten te voorkomen, ook eventuele incasso kosten indien u niet betaalt, is mijn advies, probeer zoals @tenormin ook al aangeeft een tot middenwegte komen en anders toch betalen. indien u heeft betaald zoals ik feitelijk begrijp, dan geen moeite meer doen.