Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 23-07-2022 08:21:15
Winkels & Webshops

Ik krijg van roobol mijn voorrijkosten niet terug maar de fout is bij hun wat nu

Het klopt niet helemaal.
als je online een adviesgesprek had gepland, dan was er gratis iemand gekomen en die had direct kunnen zeggen dat de hor niet in kunststof gemonteerd kan worden.
nu ben je in de winkel geweest, hebt direct wat uitgezocht en moet je wel betalen.
misschien is het een misverstand. als  je de hor had besteld, maar er toch vanaf gezien omdat je achteraf gezien toch geen hor wilt.
dan zit je aan kosten vast. want er komt speciaal iemand bij je thuis, nadat je besteld hebt.
maar je wilde de hor wel, alleen bij het inmeten blijkt dat het niet kan in de kunststof ramen.
dat is een andere situatie. 
je kunt een mailtje sturen waarin je de situatie uitlegt. je weet nooit wat er uit komt.

als je op de website ziet dan staat daar:
het allerbeste advies over vloeren, gordijnen en raamdecoratie gewoon bij jou thuis? regelen we voor je! plan nu jouw gratis afspraak en dan komen wij bij je langs.
en:


wat gebeurt er allemaal van het adviesgesprek tot het eindresultaat?


bij de eerste afspraak met roobol staat alles in het teken van een vrijblijvend, eerlijk advies. dat kan in onze winkel zijn, maar ook bij je thuis of op kantoor.