Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 31-07-2022 12:11:50
Computers & Telefonie

Re beveiligingscertificaat

Nog een update: en nu het probleem toch bleef bestaan en ik opnieuw even naar de verkoper ging kwam die er achter dat het wel degelijk, ik stel dat ondanks herhaalde ontkenning van de zijde van de tele 2 helpdesk het wel degelijk een tele2 probleem is en zelfs al bekend is vanaf 2018 gelet op een vraag en antwoord melding op de tele2 website. bij het koppelen wordt gekoppeld via server imap.tel2.l en  het probleem verdwijnt instellen met server pop.tele2.nl i.pv. imap .