Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 01-08-2022 12:24:01
Elektronica & TV

Geen reparatie maar wel kosten

Mijn eerste vraag is, heeft u het apparaat rechtstreeks bij samsung gekocht of in een winkel?
als het in een winkel is geweest, had u terug moeten gaan naar die betreffende winkel, misschien was daar iemand geweest die handig was.

wat betreft de factuur, die zou ik maar betalen, want die kan alleen maar hoger worden en niet lager. servilux heeft hoe dan ook onderzoek (werk) verricht en is tot de conclusie gekomen dat het euvel niet meer te verhelpen was (geen onderdelen meer). voor hetzelfde geld hadden ze het nog wel kunnen maken, daarom moeten zij het apparaat altijd zien om dat te kunnen beoordelen.
het heeft dus niets te maken met model of serienummer, soms hebben bedrijven nog onderdeeltjes liggen, eventueel van een ander model.

u kunt het proberen vanwege die prijsopgave die zij hebben gedaan, maar ik denk dat dit een eindeloze discussie wordt als u besluit niet te betalen, ook al zou u gelijk hebben.