Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
SarahHteW - 04-08-2022 15:19:28
Huishouden & Energie

Zonnenpanelen van nederland wekt op

mijn ervaring is negatief. in eerste instantie was ik blij verrast, omdat ik een aantal maanden op een wachtlijst sta en dacht dat ik vanuit die hoek gebeld werd. de mevrouw aan de lijn gaf aan dat haar telefoontje hier niets mee te maken had. ze probeerde allerlei gegevens telefonisch te ontfutselen. ik heb haar gevraagd of ik kon terugbellen; dat kon niet. daarna gevraagd of ik een mail kon ontvangen met haar vragen en gegevens van de organisatie, dat kon in eerste instantie ook niet, maar op aandringen heeft ze mij toch een mail gestuurd, met een zeer vreemde offerte. vandaag werd ik wederom gebeld door dezelfde mevrouw met dezelfde intiminderende toon. toen ik aangaf, dat ik eerst marktonderzoek wil doen en altijd bij meerdere instanties een offerte opvraag, reageerde ze zeer verontwaardigd, waarop ik heb aangegeven af te zien van verder contact met haar organisatie. ze gooide de hoorn op de haak. het contact was vanaf het begin intimiderend en alles behalve professioneel.