Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 11-08-2022 11:52:37
Winkels & Webshops

Inklaringskosten bij europese webshop

Ik heb alleen de site bekeken. wat heeft u doen besluiten te kopen van een eu bedrijf, wat dus geen eu bedrijf is? ik mis een keurmerk, geen telefoon nummer alleen een contactformulier, eigenlijk alles waar u op zou moeten letten voor u een aankoop doet. de toko is sinds 01- 2022 in werking en ze komen ook niet uit een eu land. dat ze ook nog eens niet pasten is niet zo heel bijzonder, dat kan online ook bij de best betrouwbare schoenzaken gebeuren (alleen kan men het dan terugsturen). de inklaringskosten zullen dus moeten worden betaald. en als de schoenen er verder puik uitzien: "marktplaats" misschien een optie?