Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 24-08-2022 13:52:33
Geldzaken & Recht

Hello fresh niet besteld wel afgeschreven

Hallo sanshine11 , 

de voorwaarden : 


14. klachten

(1) kwaliteit staat bij hellofresh hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. binnen hellofresh hanteren wij een klachtenbeleid dat te raadplegen is op onze website https://www.hellofresh.nl/about/tevredenheid" target="_blank">www.hellofresh.nl/about/tevredenheid/. we komen binnen vijf (5) werkdagen met een inhoudelijke reactie op de ingediende klacht.

(2) indien je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw klacht hebben behandeld, kun je jouw klacht melden via het https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=nl" target="_blank">odr-platform van de europese commissie. dit is een platform dat door de eu is opgezet voor alle consumenten binnen heel europa. 

voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel , zie ook m.n. art 10 

https://www.hellofresh.nl/about/algemene-voorwaarden" target="_blank">https://www.hellofresh.nl/about/algemene-voorwaarden