Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

remi
remi - 08-01-2006 20:34:46
Computers & Telefonie

Storingen bij het @home internet.

ik heb voor een maand geleden precies dezelfde problemen gehad.ineens had ik (op een vrijdag) geen internet meer.ik heb dezelfde dag nog gebeld met mn mobiele telefoon(omdat ik geen vaste verbinding heb) en toen zeiden(na 5 minuten in de wacht gezet te hebben) ze dat t een storing was en dat t na 2 dagen opgelost zou zijn dus na t weekend belde ik maar weer en toen zeiden ze dat t aan mn moden kwam en dat ze pas swoendsdags zouden komen.toen ze kwamen hebben ze een nieuwe modem geinstaleerd en dat ik 2 uur moest wachten dat ik weer verbinding had niet dus ik weer bellen weer 20 minuten aan de telefoon etc etc,ik heb in die hele week 8 keer moeten bellen 20 minuten per gesprek a 80 ct per minuut 6 keer de stekker 2 uur eruit moeten doen en wat bleek nou ze hadden de boel verkeerd ingevoerd.pas na 1 week had ik weer internet,en een vergoeding voor t bellen vergeet t maar.ik kreeg wel een vergoeding voor die week dat ik niet op internet was zeiden ze.jammer dat er geen andere kabel providers zijn anders was ik allang opgestapt