Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 30-08-2022 08:55:08
Winkels & Webshops

Ik moet een pakket ontvangen van postnl . nu zegt de app dat het pakket door d

Als al gezegd in iets andere woorden: de verzender is aansprakelijk voor goede verzending en ook bezorging. dat is dus degene die aangesproken dient te worden.
zo er problemen zijn dien de verzender de vervoerder aan te spreken. de enige uitzondering kan zijn indien u zelf klip en klaar kunt bewijzen dat de vervoerder in gebreke is en dat dan juridisch een uitermate lastige zaak.

ergo: stel de verzender in gebreke en zie daarvoor o.a. https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit te benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">voorbeeldbrief-ingebrekestelling/