Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 30-08-2022 15:05:19
Winkels & Webshops

Heeft iemand ervaring met dodax.nl?

@speedy roberto en anderen , 

in deze link lees ik dat dodax.nl failliet is . 

https://www.zentralplus.ch/detailhandel/nun-also-doch-baarer-onlinehaendler-dodax-ist-konkurs-2416731/" target="_blank">https://www.zentralplus.ch/detailhandel/nun-also-doch-baarer-onlinehaendler-dodax-ist-konkurs-2416731/

google vertaling , 


wat betekent faillissement voor klanten van dodax? 


dus wat moet je doen als je nog een openstaande order bij dodax hebt staan? de stichting consumentenbescherming geeft informatie. het hangt dus af van uw betaalmethode. paypal biedt bijvoorbeeld kopersbescherming, waarmee paypal het geld terugstort als je bestelde product niet aankomt.


als u met creditcard heeft betaald, dient u contact op te nemen met uw creditcardmaatschappij. visa biedt bijvoorbeeld een https://www.viseca.ch/de/kundendienst/kontakt/beanstandung-transaktion" target="_blank">restitutieformulier voor het geval u uw bestelde goederen niet heeft ontvangen. wel dient u enkele documenten bij de hand te hebben, zoals de besteldocumenten en het bewijs van contact met de winkelier. let op: dit geldt alleen tot 30 dagen na boeking.