Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 31-08-2022 11:47:44
Winkels & Webshops

Oneerlijke aanbiedingen levensmiddelen winkels.

Ik ken de persoonlijke aanbiedingen per app eigenlijk maar van 1 supermarktketen. en dat is nu net een van de duurdere. mijn vraag aan ts is of er ook een onderbouwing is van hoeveel mensen die het moeilijk hebben en dus geen smartphone hebben ook daadwerkelijk gebruik willen maken van die acties.
persoonlijke aanbiedingen is een manier om de klant een bepaalde richting op te duwen. de mindere marge op dat artikel word ruimschoots gecompenseerd met de aanverwante artikelen. kip siam van het bekende merk smaakt toch echt beter als je er kip doorheen doet. en volgens de verpakking ook vooral de groenten niet vergeten.

ook is het een manier van winkeliers om te sturen op verkoop. moet je omzet hebben zet je er vollume materiaal in. heb je marge nodig pak je een apart artikel. de enige die er beter van word is de verkoper, niet de klant.