Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 31-08-2022 19:51:00
Geldzaken & Recht

Digitaal aanleveren id


tja, hufterigheid van de bovenste plank. geen idee. of iemand hier iets aan gaat doen? ik denk het niet. ik gebruik, net zoals u, zo te lezen, wel internet, online bestellen etc. maar over sociale vaardigheden met een computer zelf: heb ik geen idee van. dat is gewoon voor mij te technisch. maar ook per "gewone telefoon" helpt uw bank graag hoor. en ja, soms is het onoverkomelijk: dan moet men, als men het niet digitaal kan, naar een bankfiliaal. er zijn er inderdaad veel minder banken, maar weg zijn ze niet. maar als troost, niet iedere bejaarde kan niet overweg met alle technische nieuwigheden hoor, ik ben pas 82+ en mijn zus van 90 zit ook "braaf" achter haar p.c. "centjes over te maken". ze houd niet van automatische incasso, begrijp ik ook niet, maar ze kan alles nog bijhouden. dus gewoon, hop, hop hop, naar de bank. als u het nog kan natuurlijk. blokkeren als u stelt, daar geloof ik niets van.