Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 08-09-2022 15:57:29
Vrije tijd & Tuin

Museumkaart lang wachten

Ik heb er geen ervaring mee, maar bel ze nog een keer 0900 - 40 40 910.

dit staat op de site:


nieuw systeem


museumkaart is overgestapt naar een nieuw systeem, hierdoor is een storing ontstaan en is het momenteel erg druk bij de klantenservice. we doen ons best om de problemen zo spoedig mogelijk op te lossen en vragen aan de klantenservice zo snel mogelijk te beantwoorden. onze excuses voor de ongemakken. check de faq hieronder voor meer informatie.
zie ook: https://www.museum.nl/nl/museumkaart?utm_source=museumkaart.nl&utm_medium=referral" target="_blank">https://www.museum.nl/nl/museumkaart?utm_source=museumkaart.nl&utm_medium=referral