Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Didi020
Didi020 - 11-09-2022 15:43:39
Huishouden & Energie

De energiebedrijven verhogen zelf zomaar jou maandelijks bedrag mag dat

Heel fijn om te lezen dat in de link van de consuwijzer link staat dat je niet verplicht bent om het voorgestelde maandbedrag. allemaal heel leuk en aardig, maar budgetenergie houd zich hier niet aan. mijn maandbedrag ging omhoog met 246 % omhoog en dat kan ik niet betalen. ik bouw dus nu een schuld op en ze rekenen vaak en hoge incassokosten. desastreus voor mij want door corona moest ik mijn zaak sluiten en zit ik in de schuldhulp. en met een schuld word ik daar uit gegooid.....

overigens is budgetenergie gestop met mailen. je mag alleen bellen (niet door te komen en niets zwart op wit) of met een robot praten. nu is die robot wel vriendelijker dan het personeel maar alleen voor simpele vragen. beschamend!

ik heb hier echt veel stress van, ook omdat ik elke maand brieven krijg dat ik afgesloten ga worden. sowieso omdat ik alles doe om te besparen; cv uit, behalve om de dag 2 minuten om te douchten, geen logees, apparaten pas aan na 23 uur, led  lampen, huis geisoleerd, cv sowieso naar lagere temperatuur gezet, niet meer koken. en toch moet ik betalen.kwaliteit van leven gaat hard achteruit en dan ook nog eens een schuld opbouwen....

conclusie;  niet met budgetenergie in zee gaan en vooraf vragen hoe  een leverancier hier mee omgaat want we zijn hier nog lang niet vanaf.