Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 15-09-2022 13:10:12
Vakantie & Reizen

Kan een camper verhuurbedrijf zonder geldige reden de hele borgsom in houden?

Het lijkt mij dat u wel degelijk een overzicht van de schade dient te krijgen. dan is het wel zinvol dat u bewijs zou hebben met o.a. foto's etc. hoe dan ook lijkt het mij dat u ondanks de opmerking m.b.t. het bovenbed wel heeft kunnen wegrijden maar dat ter zijde.

gelet op het bedrag maar dan wel incl. het feit dat de koelkast niet was leeggeruimd hetgeen dan toch ites zegt m.b.t. schoongemaakt afleveren lijkt het mij dat u het beste uw rechtsbijstandsverzekeraar kukunt inschakelen. ik hoop dan dat u die ook heeft. 

om zelf te gaan procedrene lijkt mij gelet op het bedrag niet erg zinvol omdat het risico van een toch uiteindelijk negatief resultaat niet is uit te sluiten.
omdat u mogelijk bij het huren niet zelf heeft gecontroleerd of alles ok was zoals bijv. de gastank.

u kunt eventueel zich voor nader juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:

- het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl  hetgeen zeker de moeite waard kan zijn hoewel ik ook niet uitsluit dat het antwoord dan niet anders dan zijn.