Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 26-09-2022 13:34:47
Voeding & Gezondheid

Goedkope multifocale glazen hans anders

Over de kwaliteit van de glazen en de monturen van hans anders ook die in het goedkopere segment ben ik best wel tevreden geweest maar over het personeel een stuk minder. bij de eerste keren prima geholpen met een bril uit een aanbieding en werd er over zowel de glazen als ook het uitgekozen montuur niet moeilijk gedaan en ik heb jaren plezier van die brillen gehad. de laatste keer vol goede moed naar hetzelfde filliaal gegaan ook weer voor een bril in de aanbieding en weg was de vriendelijkheid van het personeel monturen waren niet geschikt voor de gratis multifocale glazen en met die mededeling liep de verkoper weg want die moest een oogmeting gaan doen en zou me overdragen aan een andere verkoper. na een kwartier wachten was ik er klaar mee en pas toen ik naar de uitgang liep kwam er een verkoopster naar me toe en vroeg vriendelijk of ik al geholpen werd. ik heb haar vriendelijk te woord gestaan en heb het filliaal verlaten om elders een bril aan te schaffen. ik heb niet het idee dat het beleid van hans anders is maar van de filliaalmanager die het personeel opdracht geeft om klanten een duurdere bril aan te smeren.