Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bi
Biqqelz - 26-09-2022 22:42:08
Winkels & Webshops

Biqqelz webshop incasseert wel maar levert niets

beste fred,
wat jammer dat je deze recensie hebt geplaatst, temeer daar je je bestelling gewoon geleverd hebt gekregen. niet op de afgesproken dag, maar daarover had je bericht ontvangen. ook op de gestuurde mail heb je gewoon een reactie ontvangen, dus ik begrijp niet zo goed waarom je dit bericht hebt geplaatst. ik begrijp overigens nu wél waarom je zo extreem vriendelijk reageerde toen ik je belde. had ik geweten dat je dit bericht had geplaatst, al binnen 1.5 dag na de beoogde leverdatum en binnen minder dan 24 uur nadat je mij een mail had gestuurd, dan had ik mij beter de moeite van de levering kunnen besparen. jammer dat je niet de moeite hebt genomen om je klacht te rectificeren.
met vriendelijke groet,
biqqelz

ps1: de mevrouw die een recensie plaatste over dreigende taal en recensie verwijderen omdat ze anders niet geleverd kreeg.... ach ja..... yvette...... die belde drie keer op 1 dag, stuurde vervolgens een dreigmail dat ze een negatief bericht op haar "fb-pagina met zoveelduizend volgers" zou plaatsen en nog voordat ik de kans kreeg om te reageren had ze dat bericht al geplaatst en gelijk ook een negatieve recensie op één of andere recensie-website. sja..... als je met corona op bed ligt lukt het helaas niet om acuut overal op te reageren. overigens is yvette zelf degene die uit boosheid riep dat ze én de bestelling niet meer wilde ontvangen én het geld niet terug wilde. en helaas heeft ze er in haar recensie niet bij gezet dat zij degene was die met vanalles en nog wat begon te dreigen. 

ps 2: ook de andere mevrouw, fleur, heeft haar artikelen, die op bestelling gemaakt moesten worden en waarvoor in de webshop expliciet een levertermijn was vermeld, gewoon gekregen. mét track en trace code.

ps 3: elk verhaal heeft twee kanten, maar die tweede kant wordt helaas vaak vergeten. het is kennelijk makkelijker om snel even online vanalles te roepen en een negatieve recensie rectificeren als blijkt dat men toch te vroeg heeft geklaagd is teveel moeite. jammer!

ps 4: mijn bedrijf is géén dropship-webshop en koopt ook géén restpartijen op. aannames, aannames, aannames.......