Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Po
Pollewob - 07-10-2022 12:12:06
Huishouden & Energie

Energierapport essent

beste peetheft,

ik ontvang al maanden geen energierapporten meer. na veel gebel met liander (netwerkleverancier) en eindeloos veel geduld had ik een vrouw aan de telefoon die verder keek. wat blijkt: mijn meter is kapot. geeft een 014 code af. de meter moet dus vervangen worden.


vorige week kreeg ik een mail dat door een tekort aan onderdelen, het nog wel 7 mnd. kan duren dat de meter vervangen kan worden!!

niet voor één gat te vangen, heb ik zelf een schemaatje gemaakt op de computer en daar vul ik elke maand de meterstanden in. op deze manier zie ik toch hoe mijn verbruik is. gelukkig heb ik tot 2026 een vast contract.


essent (productleverancer) krijgt dus óók geen gegevens door van liander. dus om daar op in te loggen heeft geen nut. we zullen geduld moeten hebben.