Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Johan Melssen - 07-11-2022 16:10:18
Elektronica & TV

Dyson v11 stofzuiger reparatie ondeugdelijk onderdeel na garantie

Mijn ervaring is ook dat coolblue er niets aan doet. we hadden een sony receiver daar gekocht van ruim €300 en die ging na twee jaar en twee maanden kapot terwijl deze normaal gebruikt was. geen schade of iets dergelijks. nee de garantie is verlopen en we kunnen er niets meer aan doen. we kregen een tegoed bon van €25. ik weet bijna zeker als een verkoper gaat reclameren bij de importeur/producent in een dergelijke situatie dat men wel degelijk uit coulance een regeling treft. dit was voor ons dan ook de laatste keer dat we bij coolblue iets bestelden.