Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kama - 18-11-2022 16:31:42
Geldzaken & Recht

Prijsverhoging na reservering restaurant

De onvriendelijke reacties of ts nou al dan niet een punt zou moeten maken van € 1 geven geen antwoord op de vraag.

als ik bij bijvoorbeeld dining city een driegangenmenu bestel voor € 32,95 dan krijg ik daar een bevestiging van en ga ik ervan uit dat dat de prijs is die ik moet betalen. ook al is de prijs inmiddels € 33,95 geworden in de nieuwe aanbiedingen. 

afspraak = afspraak.

mocht het restaurant toch € 33,95 rekenen en daar niet op terug willen komen nadat ik ze daarop heb gewezen, dan is het simpel: die fooi van € 7 krijgen ze dit keer niet. ben ik goedkoper uit en zij zijn de dupe. klantvriendelijkheid is belangrijk.

maar: als ik telefonisch een reservering maak voor het "wildmenu" zonder verdere prijsafspraken, dan betaal ik die avond wat dan de prijs is. en niet wat er destijds op de website stond.