Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 05-12-2022 16:17:37
Computers & Telefonie

T-mobile glasvezel by volkerwessels telecom

https://www.t-mobile.nl/consumer/media/pdf/voorwaarden/thuis/algemene-voorwaarden-t-mobile-thuis.pdf" target="_blank">https://www.t-mobile.nl/consumer/media/pdf/voorwaarden/thuis/algemene-voorwaarden-t-mobile-thuis.pdf


kijk bij artikel 16. er is een regeling voor storingen langer dan 12 uur
heb je al een compensateiformulier ingevuld? kijk:
https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/storing" target="_blank">https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/storing
aan een ander provider heb je niets als deze dezelfde glasvezel gebruikt. het lijkt op een glasvezelaansluiting van kpn.
heeft t-mobile geen tijdelijke oplossing voorgesteld, bv extra beltegoed.