Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wouter181
Wouter181 - 05-12-2022 22:21:16
Huishouden & Energie

Budgetenergie keert 190 euro niet uit. mag dat?

wij hebben de € 190 ook niet ontvangen van budget energie. 



na de eerste keer mijn verhaal gedaan te in de wacht gezet omdat ze het even gingen uitzoeken, toen werd de verbinding verbroken. 



2e keer bellen(wachttijd is standaard 20 min) kreeg ook te horen dat we niet staan aangevinkt als woonlocatie en dat dit de schuld van de gemeente is, omdat die dat hebben doorgegeven.


dat blijkt dus geen waar te zijn, we staan als woonadres geregistreerd. 


 


we hadden voor 28 november moeten bellen, nu kunnen ze niets meer doen. 


dat is natuurlijk onzin, ze willen niets meer doen. 


omdat het hun fout is zouden ze het toch uit hun eigen zak moeten betalen? 


lijkt me minder onredelijk dan de klant er voor op laten draaien. 



zo ga je niet met je klanten om. 


laatst ook al hun klanten opgelicht door de saldering van de teruglevering per maand te berekenen in plaats van per jaar, tegen de regels en beter weten in. 



wij stappen over naar een andere maatschappij, het is onacceptabel