Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 07-12-2022 11:06:38
Computers & Telefonie

T-mobile glasvezel by volkerwessels telecom

U heeft een dienstleveringscontract met uw provider. die moet de zaak oplossen anders kunt u het contract opzeggen en alle door u als gevolg van de uitval geleden schade op uw provider verhalen. op volker wessels telecom wachten heeft echter geen zin. die hebben in opdracht van kpn onze straat “aangesloten” op glasvezel. echter, ze hadden een onderaannemer gecontracteerd die het werk slotdig uitvoerde. van de honderd woningen wachten nog steeds dertig, waaronder ik, op het doortrekken van de kabel van buiten naar binnen in de woning. al sinds begin februari 2022. ik heb een geluidsopname van een techneut van kpn die met zijn collega’s belt en waarin wordt gezegd dat: volker wessels kan de aansluiting niet voltooien omdat de onderaannemer van het project is gehaald. als dit te lang duurt gaat kpn het dossier sluiten en moeten de dertig niet aangesloten woningen zelf de aansluiting (somma minstens 600€) gaan regelen met kpn.
kpn zou het gratis doen! het is gewoon chaos in glasvezelland!