Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 09-12-2022 09:21:10
Winkels & Webshops

Pakje is kwijtgeraakt

Tja, als hiervoor al gezegd, de verzender is verantwooirdelijk voor juist arriveren en indien u als verzender van mening bent dat de oorzaak toch bij post nl ligt zou u post nl in gebreke kunnen stellen wegens niet nakomen van de verzendovereenkomst mits  er verder niets in die overeenkomst of algemene voorwaarden is genoemd m.b.t. verzekerd verzenden etc. als ik deze info lees sluit men bij post nl dit helaas wel uit. (zelfs op basis van wetgeving)  https://www.wvtadvocaten.nl/post-niet-aangekomen/" target="_blank">https://www.wvtadvocaten.nl/post-niet-aangekomen/ en ook deze https://zakelijk.infonu.nl/juridisch/183412-pakket-niet-aangekomen-wie-is-aansprakelijk.html" target="_blank">https://zakelijk.infonu.nl/juridisch/183412-pakket-niet-aangekomen-wie-is-aansprakelijk.html

mijn conclusie is dan ook: helaas!  de vraag is wel: hoe weet u dat het pakje niet is aangekomen, heeft u die info van alie express?  zie in ieder geval dan ook nog dit: https://vraagalex.com/aliexpress-klachten/" target="_blank">https://vraagalex.com/aliexpress-klachten/  mogelijk heeft u daar nog iets aan omdat u niet de enige blijkt te zijn met klachten over alie express.