Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kaartendraak - 09-12-2022 11:37:28
Winkels & Webshops

Pakje is kwijtgeraakt

Iets dergelijks heb ik ook eens gehad. of opnieuw een dispuut aanmaken, als dat niet gaat, dan naar de help gaan en het via de chat regelen, je kan chatten met een persoon. ik heb toen alsnog mijn geld terug gekregen, want ik had bewijs dat ik het opgestuurd had en dan is het aan de verkoper om het pakje in huis te krijgen.

in mijn geval:  pakje was op het adres in nl aangekomen waar het heen moest, maar werd niet als ontvangen afgemeld. verkoper zei dat het bij hun in china moest aankomen, dus ik opende de chat hierover en zij gaven mij gelijk dat dat niet zo was en ik kreeg mijn geld terug. dus je kan het altijd proberen met je bewijs dat het opgestuurd is, je hebt tenslotte geen invloed op de vervoerders wat die met jouw retour uitspoken.