Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 06-01-2023 14:26:57
Geldzaken & Recht

Flanderijn ziet het anders

@ atlas1302, u gooit steeds zeg maar balletjes op in de hoop dat een ander die terug kaatsen maar waarom u die balletjes opgooit weet aleen u. dat u tegen problemen aan loopt moge duidelijk zijn blijkt ook uit uw vorige vragen. uw digid is niet meer te activeren en inloggen bij uw voormalige abnamro bank lukt ook al niet meer. nu blijkt in mijn optiek dat flanderijn meent dat u een nog een openstaande vordering heeft staan die u betwist maar niet kunt weerleggen omdat u niet meer bij de gegevens kunt komen want om die gegevens te kunnen inzien dient u in te loggen. u woont al zeer lange tijd in een land waarin de communicatie belabberd is maar dat is uw keuze geweest en had voordat u vertrok uw zaken op orde moeten brengen en in mijn mening heeft u toch e.e.a. op zijn beloop gelaten en wordt er nu na jaren mee geconfronteerd. toen ik stelde of u willens en wetens onder de radar wenste te blijven vatte u dat verkeerd op en deed er ook melding van maar nu blijkt dat flanderijn meent een vordering op u te hebben komt de ware reden naar voren want om die vordering te weerleggen zijn inlogcodes bij zowel u voormalige bank en mogelijk ook een nieuwe digid noodzakeljk. daarbij schrijft u bij een reactie die u niet bevalt ook dat u de oplossing al weet en er zelf wel uitkomt en dan vraag ik me terecht af waarom u vragen blijft stellen als u zelf de oplossing al weet.