Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Email ontvangen lukt niet op nieuwe laptop
Ik denk dat er ergens een instellingsfout is met de imap server... zie hieronder de instellingen voor de smtp en imap. vergeet niet om bij de inkomende mail voor imap te kiezen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: starttls, tls of ssl
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
hier de instellingen voor de inkomende mail
server: imap.ziggo.nl
serverpoort: 993
type versleuteling: tls/ssl
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord