Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 14-01-2023 21:56:41
Computers & Telefonie

Email ontvangen lukt niet op nieuwe laptop

Ik denk dat er ergens een instellingsfout is met de imap server... zie hieronder de instellingen voor de smtp en imap. vergeet niet om bij de inkomende mail voor imap te kiezen 





server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: starttls, tls of ssl
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord


hier de instellingen voor de inkomende mail


server: imap.ziggo.nl
serverpoort: 993
type versleuteling: tls/ssl
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord