Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 26-01-2023 16:23:01
Winkels & Webshops

Mediamarkt liegt en bedriegt consument. retour naar hun antwoordnummer kwijt

Feit is en blijft dat de screenshots als verzendbewijs niet voldoende waren en om die reden de klacht ongegrond is verklaard. u stelt nu dat u zowel een papieren verzendbewijs als ook een verzendbewijs per mail heeft ontvangen en dan vraag ik me af waarom het digitale verzendbewijs niet uitgeprint heeft en later als bewijs heeft ingediend. een scan van het digitale verzendbewijs kan als bewijs dienen omdat die als alleen lezen pdf bestand niet veranderd kan worden terwijl aan screenshot naar believen gesleuteld kan worden vooral als die in windows paint als bestand wordt opgeslagen. u bent nu wel een beetje laat met het zoeken naar het originele verzendbewijs en de mail die u destijds heeft ontvangen want we zijn inmiddels 6 maanden verder en is in beroep gaan geen optie meer omdat de uitspraak voor beide partijen bindend is geworden. hopelijk kan de mediamarkt nog iets voor u betekenen maar die kans acht ik bijzonder klein.