Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

atlas1302
atlas1302 - 31-01-2023 16:31:52
Geldzaken & Recht

Ing-pas vervangen.

Ik heb 5 maanden lang in portugal contactloos betaald en zelfs met revolut, nooit één probleem in geen enkele winkel of waar dan ook. bij  u weigert de pas in sommige winkels, misschien ligt het aan hun systeem en vinden ze ing helemaal niks. bij andere doet ie het weer wel! doet u dat ook met uw smartphone?
google pay! heerlijk is dat en dat kaartje heb je niet eens nodig!

ik weet niet of uw stelling daarom juist is, een niet goed werkend product? kunt u dat ook uitsluiten ? de bank zal er ook om vragen, en als u dan zegt...soms wel en soms niet.

ik zou voor 4,50 euro niet moeilijk doen en een andere pas proberen, blijft het een probleem...opzouten met die bank.