Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 04-02-2023 08:16:57
Geldzaken & Recht

Flixbus tickets gekocht niet gekregen, geld na bijna een maand niet terug

Beste ts, u klaagt dat ze niets kunnen doen omdat u geen boekingsnummer hebt. https://help.flixbus.com/s/article/pssp-geen-boekingsbevestiging-ontvangen?language=nl_be#:~:text=u%20kunt%20altijd%20een%20nieuwe,boekingsbevestiging%20via%20e%2dmail%20toegestuurd." target="_blank">klik hier hoe u het boekingsnummer opnieuw kan ontvangen.

verder zie ik maar een paar klachten online van mensen die ook geen ticket hebben ontvangen. althans, wat ze zeggen. het kan in de spambox gekomen zijn en in 2016 is er een storing geweest. echter is online makkelijk alles opnieuw te laten versturen.

juist in deze tijd waar meer online gedaan word kan je ook online een hoop zelf oplossen.