Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 06-02-2023 22:01:12
Geldzaken & Recht

Retour porto terecht?

Dat zou volgens hun website gratis moeten zijn: https://customercare.lidl.nl/selfservicenl/s/article/is-ruilen-of-retourneren-gratis" target="_blank">https://customercare.lidl.nl/selfservicenl/s/article/is-ruilen-of-retourneren-gratis en kennelijk houd men zic daar dan toch niet aan. heeft u de hiervoor genoemde procedure wel gevolgd? zo ja, doe dan o.a. een melding bij http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl en uiteraard bij https://www.lidl.nl/c/service---contact/s10008086" target="_blank">https://www.lidl.nl/c/service---contact/s10008086 en het kan ook een optie zijn om met de tekst van de website naar een liddl winkel te gaan.