Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bm
Bmaaskant76 - 08-02-2023 07:51:48
Winkels & Webshops

Mediamarkt liegt en bedriegt consument. retour naar hun antwoordnummer kwijt

hier hetzelfde probleem...

mediamarkt heeft ons een defecte tv geleverd en na melding een dag later opgehaald. en daarna werd het stil op de lijn.

na diverse malen geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen, wat blijkt je krijgt altijd een belgische medewerker aan de lijn, gaven ze toe de defecte tv om te leveren.



we zijn inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen tv geleverd. gisteren gebeld en wat blijkt, we krijgen het verwijt dat hij al geleverd is, wat helaas niet waar is.

telkens wordt er geschermd dat er een "fout" in het systeem is en dat we worden geholpen. helaas zonder resultaat.

je moet wel direct bij aanschaf in de winkel betalen echter zonder product en goede afhandeling van het ontstane probleem.

de lol is er nu echt vanaf net als ons vertrouwen in mediamarkt.

wellicht kan hier eens een item op tv over worden gewijd aangezien het een steeds groter probleem wordt bij deze club.