Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Klikgebit garantie

Mede gebaseert op de info die @marita5 al gaf ben ik van mening dat u wel degelijk recht heeft op garantie en bovendien kunt naar mijn mening terecht aanvoeren dat hier sprake is van ondeugdelijk werk hetgeen in de volksmond 'wanprestatie' betekent. dat tenzij men bij m3 overduidelijk zou kunnen ebwijzen dat de oorzaak toch aan u te wijten zou zijn hetgeen mij niet mogelijjk lijkt nu de tand los ging tijdens brood eten.

dat betekent dus in juridische termen dat men in gebreke is gebleven om goed werk af te leveren en kunt u hen indien men boijft aandringen op betaling hen in gebreke stellen. zie daarvoor deze info https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit als https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">voorbeeldbrief te benutten en kunt u zich ook nog voor nadere advies/hulp wenden tot - het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl