Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sabel - 10-02-2023 17:27:19
Computers & Telefonie

Cool blue

Helaas heb ik een zelfde akkefietje met belsimpel. een google pixel 6 puntgaaf opgestuurd goed stevig verpakt in bubbeltjes plastic. na ruim een week na hun ontvnagst krijg ik een mailtje. defect valt niet onder garantie maar is valschade. in de bootmode deze het display maar zodra verder start is het display zwart. krijg foto's waarvan het volledige display aan gruzelementen is. ook hier zijn we al weer weken me bezig omdat voordat het onder garantie is opgestuurd heeft nl google ook samen met mij testen gedaan. en een mechanisch defect onstaat niet als een telefoon stil op een bureau ligt. dit lijkt wel een gemakkelijke manier om onder garantie claims uit te komen. bij ons komen ze met een prijs van meer dan 60% van de aankoopprijs telefoon. ik zou een dergelijk toestel niet eens opgestuurd hebben als het display zo beschadigd zou zijn. dus voor mij is belsimpel belnooitmeer geworden.