Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
Jennifer841 - 28-02-2023 00:03:27
Garantie & Verzekeringen

Defect in garantietijd

in augustus 2021 kocht ik mijn keewee bakfiets, maart 2022 ging de accu al kapot bij normaal gebruik, na heel veel gedoe met de fietsenwinkel waar ik hem gekocht had heb ik na enkele weken een nieuwe accu gekregen binnen de garantie.
januari 2023 is ook deze accu kapot gegaan en is er weer net zoveel gedoe met de fietsenwinkel. we zijn nu 1,5 maand verder en de bakfiets staat nog steeds bij de betreffende fietsenwinkel zonder werkende accu. ik heb veelvuldig contact met de winkel maar het lijkt een bekend probleem te zijn, in de desbetreffende winkel staan nog 2 keewee bakfietsen zonder werkende accu. 


uiteraard heb ik ook contact gehad met pmg, de fabrikant van de keewee bakfietsen, zij geven aan dat ik het met mijn dealer op moet lossen.