Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 01-03-2023 11:02:25
Winkels & Webshops

Webshop

Dat u per ongeluk een bestelling doet kan gebeuren maar betalen doe je toch bewust neem ik aan dus wat is "per ongeluk".  en zoals al vermeld is het een automatisch proces en is uw bestelling reeds in behandeling. kosten retourzending zijn over het algemeen voor de verzender, u dus in dit geval, daar is geen wetgeving voor en staat meestal op een gerenomeerde site vermeld onder de algemene voorwaarden. en u heeft het over extra kosten voor u maar wat dacht u van de kosten van het bedrijf waar u de bestelling geplaatst heeft. deze moet uw bestelling (administratief) verwerken en vaak kostenloos aan u verzenden, daarna moet deze uw retourzending weer verwerken en dat allemaal omdat u "per ongeluk" iets besteld heeft.