Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 04-03-2023 01:34:45
Elektronica & TV

Viaplay onbereikbaar en duurder als afgesproken

witteke, de allerlaatste keer. lees de tekst nou eens heel goed van je mail bericht want je hebt geen gelijk.
hieronder jou tekst uit je persoonlijk bericht en lees dit nou eens goed door. ik heb wat vet gemaakt wat belangrijk is.

we kunnen je huidige 13 maanden abonnement per direct stopzetten. het is goed om te weten dat dan per direct geen gebruik meer kan maken het viaplay abonnement.
vervolgens is het mogelijk om je opnieuw te registreren bij ons via onze website, zodat je gebruik kan maken van ons huidige 12 maanden aanbod van € 10,49 per maand

om dit te regelen hebben wij een mail een mail verstuurd vanaf jouw eigen email adres wat gelinked is aan je account. daarnaast zul je in de mail moeten aangeven datje akkoord gaat met het direct beëindigen van je contract.



je moest een mail sturen om akkoord te gaan met het direct beëindigen van je contract (laatste zin uit het bericht).
daarna had je je opnieuw moeten registreren om gebruik te maken van het kortings aanbod (laatste vette zin uit eerste alinea) dan gaat niet via de mail. de mail was alleen voor het beëindigen van je lopende abonnement.
je snapt het zelf niet, je schrijft onzin en je kan niet lezen. je hebt het zelf niet op de juiste wijze gedaan zoals was aangegeven dus nu niet steeds berichten hier neerzetten die niet kloppen.