Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
doorenspleet_1 - 11-01-2006 11:50:30
Computers & Telefonie

Adsl wanadoo

ik zit ook met een groot probleem door wanadoo. ze hebben me een email gestuurd dat ik de virusscanner en firewall moest verwisselen. eerst de oude wissen en dan de nieuwe downloaden. zo gezegd zo gedaan; bij het verwijderen viel pc helemaal uit. weer opgestart en wat bleek. niets werkte meer. 5 verschillende mensen er bij gehad o.a. de techneuten van seniorweb. niet aan de praat te krijgen. conclusie: nieuw moeten kopen. wanadoo doet net of hun neus bloed. natuurlijk zeggen ze dat het mijn eigen schuld is. ik heb direct mijn abonnement opgezegd. geen enkele reactie. wel al "livebox" besteld maar direct weer retour afzender wanadoo gestuurd. geen reactie. hoe kom ik van wanadoo af. oude contract eindigt op 31 maart 2006. ik wil nu direct stoppen omdat me het een nieuwe pc heeft gekost. hoe kom ik van wanadoo af????