Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 20-03-2023 00:18:10
Computers & Telefonie

Abonnementsverhoging

Het vergelijk wat u maakt, sorry, ik krijg nu pas uw vraag binnen, is natuurlijk wel erg vreemd, zeker in deze tijden. mijn kroket van toen €2,00 (kwekkeboom) is inmiddels, hier althans, €3,00 geworden. en ik, als vaste klant zou dan minder moeten betalen? was het maar waar. nee, natuurlijk niet. u moet de prijs betalen die men nu nodig heeft om het cafetaria open te houden. en van ziggo kreeg ik afgelopen donderdag een mail dat de prijs van mijn abonnement zal worden verhoogd. moet ik dan gaan spartelen omdat ik "al lang klant ben"? uw verzekring(en) zullen ook worden verhoogd, de waterschap en gemeentelijke toestanden. terwijl u er al tig jaar woont. wij, u, ik, de meesten nemen zaken al tig jaar af. maar korting krijgen? utopie, u zal nooit minder maar meer en meer moeten betalen, net zoals alle nederlanders. welkom in de realiteit wereld.