Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 20-03-2023 14:01:27
Computers & Telefonie

Abonnementsverhoging

Ja hoor het begint weer! de jaarlijkse inflatiecorrectie die providers mogen toepassen en elk jaar weer dezelfde vraag. internet/tv providers bieden kortingen op de abonnementsprijs aan en dat is heel iets anders dan een vaste prijs afspraak. u vergelijkt het met de lokale snackbar waar u als vaste klant altijd komt en u verwacht uit loyaliteit dat snackbarhouder u de prijs die toen u voor het eerst een frikandel voor twee euro kocht die prijs niet mag verhogen! denk eens goed na de grondstoffen voor snacks rijzen de pan uit, de frituurketels kosten met de huidige energieprijzen een vermogen en oja het personeel werkt ook niet voor zijn kat zijn viool. zo werkt het met providers ook die leveren een vrijwel onzichtbare dienst maar om die dienst te kunnen blijven voortzetten dient onderhoud gepleegt te worden en wie doen dat het personeel die met de juiste onderdelen dat onderhoud plegen als je de vergelijking trekt zijn de onderdelen de snacks, de transportmiddelen de energiekosten en het personeel die ook niet voor de kat zijn viool aan het werk gaat. voor zover ik weet was ziggo de eerste die bekend heeft gemaakt omdat ik die aankondiging al per mail heb ontvangen was het jaren lang 2,50 euro per 1 juli is het in mijn geval 3,75 euro geworden maar dat heeft mede van doen met de afgesloten abonnementsvorm.