Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sk
skybird - 13-04-2023 09:12:04
Elektronica & TV

Kpn nieuwe tv box

Ik heb al meer dan een jaar storing, om de haverklap geen verbinding internet. heb er al tig keer over gebeld, maar weten nooit een oplossing dan op mijn kosten een monteur langs te sturen. nou ja zeg, kpn zorgt voor een slechte verbinding en dan moet ik de monteur gaan betalen! ik betaal elke maand mijn abonnementsgeld en verwacht wel een behoorlijke verbinding. heb ook al regelmatig gevraagd om een nieuw modem, maar daar ligt het niet aan volgens hen. kortom, kpn komt mij flink mijn neus uit! ze kunnen verdikkie toch uitlezen hoevaak op een dag mijn internet verbreekt?? krijg ook vaak dames aan de lijn die er volgens mij ook nauwelijks verstand van hebben. dan is het 'een ogenblikje' en dat ogenblikje duurt dan zo lang dat je bijna op wil hangen.zelf los ik zo'n storing nu maar op door het herstelknopje van dat modem in te drukken wat soms helpt en soms niet. een bron van ergernis! ik heb een experia box v10