Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pl
pleuntje13 - 17-04-2023 12:07:00
Computers & Telefonie

Internet van delta

29 maart j.l. kreeg ik bericht zwart op wit dat men een delta monteur zou sturen en dat men proberen dat voor 10 april te doen. ik ging akkoord want je moet ze immers de kans geven het in orde te maken. tot mijn verbazing kreeg ik een sms dat er weer een guigion monteur zou komen op 10-4. deze afspraak werd door henzelf verzet naar 12-4 i.v.m. 2de paasdag.
de monteur kwam en sloot zowaar onze televisie aan. de telefoon kon hij niet doen - ondanks dat in mijn contract stond dat ik mn nummer wilde behouden, hadden ze me een ander nummer toegekend.
daarna ging hij de televisie bij mijn dochter trachten aan te sluiten maar dat lukte niet. 
er zijn 3 versterkers in dit huis, dus hij gebood me de versterker uit de slaapkamer te halen opdat hij die kon gebruiken voor de tv van mn dochter en ja het werkte. 
dus..............hij had zn. werk gedaan, ging weg en maakte in zijn auto een werkbon waar hij voor mij een krabbel onder zette (ik heb dat dus niet gedaan).
ik loop naar onze ruimte en zie dat het beeld van de tv vast staat en er geen geluid is en probeer van alles.....helaas.
ik gelijk weer bellen met delta. aan de telefoon krijg ik instructies om de instellingen van de deco's/versterkers op de ipad te herstellen maar helaas: dat werkt niet-het lichtje wordt niet groen.
er wordt opnieuw een guidion monteur gestuurd op 14-4 en er worden nogmaals 2 nieuwe extra versterkers besteld.
deze komen helaas te laat voor de monteur - welke onverrichter zake vertrekt.
dan belt men ook op vrijdag van delta hoe mijn nieuwe abonnement werkt dus ik leg uit dat het voor geen meter werkt en wat er al allemaal gedaan is om dit te verhelpen. die meneer i(ik noem zijn naam maar even niet) heeft het over ontbinden contract of herstellen verbinding en zal me later op de dag (nadat de monteur geweest is) nogmaals bellen in de hoop dat het nu goed is. nee dus! hij zal mijn klachten doorspelen naar een leidinggevende welke mij maandag terug zal bellen of mailen. maar ik berl hem zelf en vertel dat mij 29-3 al een delta monteur is beloofd en dat ik van deze ellende afwil. hij heeft inmiddels al ontdekt dat ik te laat ben voor het opzeggen van het contract- heel vals, want delta heeft ervoor gezorgd dat die termijn verlopen is door die afspraak zo ver te zetten! nu ben ik nog verplicht om een delta monteur te laten komen om te kijken of die het in orde kan maken maar vooralsnog zit ik dus een jaar vast aan deze ellende door hun toedoen! wie kan mij nog helpen!?