Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mitchell4you
mitchell4you - 23-04-2023 11:56:43
Computers & Telefonie

Ziggo modem

Helaas kan ik mee praten over dit...
had een modem 4y geloof ik...toen kwam de email..uw krijgt een nieuwe modem
well...de nieuwe werkte niet...na wat klagen..een monteur
monteur kreeg het niet voor elkaar..belde een tweede..die meerdere modems probeerde..en een vond die werkte.

enkele maanden later..weer de e-mail
ik stuurde een email terug.. met de woorden: nee dankje, deze modem werkt fijn
en toch werd ik gedwongen tot de nieuwe router.. die niet werkte..en weer twee monteurs..en no dice
week later.. opgezegt..en verder gegaan met me leven (bij een andere i.s.p )

het leven is te kort voor deze drama..

over drama gesproken...
probeer een een eigen router te kopen..
zag er een op mediamarkt..stond op 5 jaar support vanaf introductie datum..lang zoeken product was e.o.l since 2018 draytek
toen ging naar fritzbox reseller het zelfde verhaal 5y naar intoductie datum..en nergens op de site van reseller en fritzbox de introductie datum
de router op het oog..was 350euro..de introductie prijs..en 3.5 jaar later nog steeds 350?