Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Franske1958
Franske1958 - 30-04-2023 08:12:53
Geldzaken & Recht

Mag een bank dit vragen van de klant

Ik vindt persoonlijk dat ts groot gelijk heeft.  iemand die net als ik, niets heeft met een smartphone en die verplicht wordt door de bank om zo een ding aan te schaffen. waaronder dus ook ik, zien een smartphone alleen maar als een vreselijk duur ding. immers een paar honderd euro uitgeven voor zo ding en een duur abonnement afsluiten om vervolgens 2 keer per jaar een bedrag over te boeken en 2 keer per maand de af en bij boekingen te bekijken, en verder dat ding nergens voor te gebruiken is wel heel erg aan de prijzige kant.  voor alleen bellen (ook via 4g) bestaan ook goedkope toestellen zonder internet erop. er bestaan gelukkig nog banken die wel begrijpen dat er mensen zijn die willen blijkven bankieren zonder internet.   https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/bankieren-zonder-internet" target="_blank">hier   vind u een recent artikel hierover met een overzicht van banken  waar u nog kunt bankieren zonder internet. ikzelf zit bij de rabo bank waar ik erg tevreden over ben. mocht u over willen stappen daar naar toe, ga eerst eens langs een filiaal van hun en leg daar uit wat uw wensen zijn. grote kans dat u zeer tevreden daar de deur uit gaat.