Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 30-04-2023 11:02:09
Elektronica & TV

Wat kan ik nu nog doen

Het probleem zit in het opzeggen van de tweede ontvanger, aangezien bij twee ontvangers het opnemen pakket 'gratis' is.
bij één ontvanger moet € 5.00 voor het opnemen pakket worden betaald en als dat gelijk met de wijziging is aangegaan, dan zouden ook alle opnamen bewaard moeten zijn.
denkelijk is het betaalde opname pakket niet gelijk ingevoerd door de kpn medewerker, vandaar dat al uw opnamen verdwenen zijn.

bij kpn maken ze geen fouten, maar wel vauten die niet herstelbaar blijken te zijn omdat veel van de medewerkers van het callcenter onvoldoende capabel of  geïnstrueerd zijn.