Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 30-04-2023 17:47:18
Geldzaken & Recht

Mag een bank dit vragen van de klant

Waarom moeten dure en onveilige systemen in de lucht gehouden worden voor een steeds kleiner wordende groep klanten? sinds eind jaren 90 kan men al internetbankieren, dan spreken we dus over meer dan 23 jaar geleden. in 2008 kwam de eerste smartphone op de markt. ook dat is dus alweer 15 jaar geleden. zo modern zijn deze technieken dus niet. en een 70 jarige nu was dus nog geen 50tiger toen de veranderingen begonnen.

het is niet de klant die bepaald hoe een bedrijf moet gaan werken. het is het bedrijf die iets aanbiedt en de klant die bepaald of hij dat wel of niet wilt hebben. dat is het voordeel van een vrije economie, de klant is vrij om te shoppen.