Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kaartendraak - 01-05-2023 11:32:52
Geldzaken & Recht

Mag een bank dit vragen van de klant

Ik hoop zelf ook dat wij, de mensen die niet (goed) overweg kunnen met mobieltjes, gewoon nog normale manieren kunnen behouden om internetbankieren te kunnen doen, volgens mij moet dat ook volgens de wet. en dan wordt hier gezegd: in onveilig. hoezo dan? dan moet er eerst bij je thuis ingebroken worden, ze moeten die e-dentifier vinden, je pas en nog eens je pincode wete. als je op straat loopt met dat k.tmobieltje in je hand is die zo gestolen en makkelijker met een qr code in te loggen, zijn ook te hacken, probeer een e-dentifier maar eens te hacken.... laat ze maar eens proberen bij mij in te breken en dan mijn pincode te weten komen......
en dna die link voor papieren afschriften enz. bankkantoren zijn nauwelijks te vinden, zeker voor ouderen die lastigf ter been zijn moeilijker bereikbaar. als je ze belt zegge nze: ga naar internet pf gebruik qr coce.......afschriften kosten geld. het wordt ouderen en ons die ouder worden, alleen maar lastiger gemaakt. ik hoop dat de generatie die nu zegt, het is zo makkelijk, op latere leeftijd hun cognitieve vermogens prima behouden tot hun dood, want ook voor jullie kan het op oudere leeftijd moeilijk worden.
maar ik zie hier iets anders is: de invoering van de cbdc en een chip in je lijf of, ook weer perse op je k.tmobiel, waarmee je alleen maar hoeft te scannen en je hebt alles geregeld, maar controle door banken en overheid is op en top daarmee.......