Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Wat kan ik nu nog doen
Bij een upgrade van de decoder blijven jouw opnames gewoon in the cloud staan en worden niet gewist.
ik heb een nieuwe decoder gekregen en na invoer van de gegevens (o.a. je pincode) kun je gewoon al de opgenomen series bekijken. langer dan 1 jaar wordt het niet bewaard. begrijp ook niet waarom je je huistelefoon wilt opzeggen want bij kpn is dat gratis als je internet + tv hebt. waarschijnlijk heeft u zelf het verkeerde pakket gekozen zonder opnamepakket. ja, dan ben je alles kwijt maar dat ligt dus niet aan de kpn.