Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ga
Gargamel1900 - 01-05-2023 16:48:05
Winkels & Webshops

Pakje bschadigt, maar wordt niet vergoed

Postnl is gewoon een rotbedrijf.
het woord service kennen ze niet. als je een pakket ook verzekerd verstuurd werkt dit ook niet. postnl vergoed gewoon niks, het ligt noot aan hen maar aan de verzender. (die heeft het dan weer niet goed verpakt zeggen ze dan als het mis gaat). ze nemen wel de pakjes zo aan, dan moeten ze pakjes die niet goed verpakt zijn weigeren als mensen ze zo aanbieden. nee, ze nemen alles aan en verzekeren tegen meerprijs maar ik ken niemand die ooit een pakket dat beschadigd aangekomen is vergoed heeft gekregen van postnl. zij anvaarden gewoon nooit de schuld van de beschadigging van zendingen. ps. kijk een hoe hun bezorgers vaak gooien met de pakjes van de mensen. maar ja als zij het maar afleveren zijn zij klaar, de klant zoekt het zich maar uit.
postnl heeft gewoon teveel macht.  een rotbedrijf waar ze geen service kennen, ik heb het nog nooit meegemaakt.